Pašgājējs Fendt Rogator 600 atbilst visam, ko klienti sagaida no moderna augu aizsardzības agregāta. Elastīgs un veikls, produktīvs un saudzīgs darbībā, spēcīgs un viegli darbināms. Ar sekciju kontroli, mainīgās devas kontroli un VarioDoc Pro būtiski palielina produktivitāti.
Mašīna ir izstrādāta AGCO centrā Grubenvorstā un samontēta Hoenmilsenā, un tā ietver vairāk nekā 50 gadu pieredzi augu aizsardzības jomā. Tā rezultātā ir izveidota izmantošanas tehnoloģija, kas patīk klientiem visā pasaulē.
Priekšrocības:
– Ideāla smidzināšanas stieņa pozīcija un sekošana zemes
kontūrām
– Zems smaguma centrs
– 3850/5000/6000 l tvertnes tilpums un 500 l tīra ūdens
– Ieplūdes tvertne ar OptiFlow vadības centru
– Iekšējais apgriešanās rādiuss tikai 3,14 m
– Līdz 2,05 m riepas un 35° pagrieziena leņķis
– Līdzena apakša ar klīrensu līdz 120 cm maksimālas augu
aizsardzības nolūkos
– HydroStar CVT pārnesumkārba, apvienojumā ar dzinēja
riteņa rumbām
– CDS ControlDriveSystem
– 40/50 km/h ar pazeminātiem dzinēja apgriezieniem
– Rotorsūknis ar ražību 785 l/min.
– Fendt VisionCab kabīne ar > 4 m³ lielu telpu, ideāla
redzamība visapkārt, automātiska klimata kontrole,
4. kategorijas sertificēta kabīne ar maksimālu vietu kājām
– 16 t piekabināma krava.
Fendt Rogator dzinējs AGCO Power 6 cilindru dzinēja, kas iemontēts starp Rogator tiltiem, maksimālā jauda ir no 235 līdz 307 ZS. Dzinēji atbilst V posma emisiju standartam, izmantojot SCR katalītisko neitralizatoru un AdBlue izplūdes gāzu pēcapstrādi. Līdz ar iebūvēto ControlDriveSystem (CDS), HydroStar CVT bezpakāpju pārnesumkārba un rotorsūknis izmanto tikai tik daudz jaudas, cik Rogator ir nepieciešams. Rogator sasniedz transportēšanas ātrumu 40 km/h tikai pie dzinēja 1750 apgr./min. pat ar piekabinātu kravu līdz 16 t; ir iespējams sasniegt pat 50 km/h atkarībā no valsts ātruma ierobežojumiem. Neatkarīgi no braukšanas apstākļiem: Degvielas patēriņš vienmēr ir zems. Tā kā dzesēšanas bloks atrodas augšā, tieši aiz kabīnes, tajā neiekļūst nekas no kultūraugiem un ziedputekšņiem. Ja radiatorā iekļūst netīrumi, caur galveno platformu tam var viegli piekļūt un iztīrīt.
Teicama konstrukcija. Ar hidromehāniskas un dinamiskas bremzēšanas sistēmas palīdzību operatori var nobremzēt Rogator, izmantojot vadības sviru, pat braucot ar lielāko ātrumu. Automātiskais apgriezienu skaita ierobežotājs nepieļauj dzinēja apgriezienu skaita pārsniegšanu, kad bremzē ar vadības sviru. Rogator 600 ir arī pastāvīgi aktīva vilces kontrole un pastāvīga 4 riteņu piedziņa. Piedziņas iekārta, kas sastāv no dzinēja, sadales kārbas, hidrauliskajiem sūkņiem un HydroStar CVT pārnesumkārbas, ir smagākais Rogator mezgls, tādēļ tā ir novietota tā, lai nodrošinātu zemu smaguma centru starp tiltiem. Tā rezultātā Rogator vienmēr atrodas perfektā līdzsvarā, neatkarīgi no tā, cik daudz degvielas ir tvertnē. Tādēļ dzinēja uzstādīšanas vieta ir galvenais faktors, kā tiek novērsti trokšņi kabīnē. Piedziņas iekārtas apkopi var samērā viegli veikt no zemes.