Jaudīgākais standarta traktors ar maksimālu modularitāti Fendt 1000 Vario ar savu izejas jaudu ieņem jaunu segmentu. Tas ir standarta traktors ar augstiem ekspluatācijas rādītājiem, bet tā konstrukcija apvieno visas priekšrocības darbam laukā un braukšanai pa ceļiem.
– Jauns jaudas segments no 380 līdz 517 ZS
– 14 t pašmasa bez kravas ar pieļaujamo kopējo svaru līdz 23 t*
– 60 collu (1,5 m) – Pilnīgi piemērots braukšanai pa ceļiem ar 60 km/h*
– Aizmugurējā jūgvārpsta ar 1000, 1000E un 1300 kā papildaprīkojums – Aizmugurējā uzkare kā papildaprīkojums
– Visu sakabes sistēmu modulāra konstrukcija
– Papildu atpakaļgaitas kontrole – Jaunas paaudzes LED darba lukturi
* Vērtība ir atkarīga no katras valsts tiesiskajām prasībām.
** Atkarīgs no valstī pieņemtā varianta.
Maksimālā darbība 365 dienas gadā
Visas sastāvdaļas, sākot no dzinēja un pārnesumkārbas līdz radiatoram un hidraulikai, ir speciāli konstruētas pastāvīgai jaudai, pielietojumam ar lielām prasībām, un tās ir pielāgotas lielai jaudas pārvadei ar ļoti mazu patēriņu. Spēcīgais Fendt 1000 Vario pārliecina ar savu lielisko manevrēšanas spēju, mazo taras svaru un lielo lietderīgo kravnesību. Jaunākie programmatūras risinājumi un saskarņu daudzveidība paver ceļu pieslēdzamiem pakalpojumiem, kas palielina darbības efektivitāti, nodrošinot ātru datu analīzi un tehniskās apkopes opcijas, strādājot uz lauka.
Liela jauda – mazs degvielas patēriņš. Fendt iD.
Veids, kā darbojas Fendt iD Visa Fendt 1000 Vario piedziņas tehnoloģija ir izcili produktīva. Lielas jaudas dzinēji ar VTG turbokompresoru efektīvi atklāj savu milzīgo jaudas potenciālu pie zemiem dzinēja apgriezieniem. Bezpakāpju transmisija un pilnpiedziņa nodrošina ideālu jaudas sadalījumu optimālajā patēriņa diapazonā. Koncentriskās gaisa sistēmas (CAS) dzesēšanas koncepcija, izmantojot lielas produktivitātes kompresijas ventilatoru, pēc nepieciešamības dzesē visus radiatorus un vēl vairāk palielina kopējo efektivitāti. Visi patērētāji, piemēram, gaisa kondicionieris, gaisa kompresors un ģenerators, darbojas saskaņoti un saglabā ilgu kalpošanas laiku zemo dzinēja apgriezienu dēļ.
Zemu dzinēja apgriezienu koncepcija Fendt iD.
Fendt 1000 Vario vienmēr darbojas maksimālajā griezes diapazonā ar zemāko īpatnējo degvielas patēriņu, kas nozīmē to, ka liela jauda tiek nodrošināta ar zemiem dzinēja apgriezieniem. “Liels griezes moments, zemi dzinēja apgriezieni” ir sistēma, kurā visas traktora sastāvdaļas – dzinējs, pārnesumkārba, ventilators, hidraulika un visi papildelementi ir pielāgoti, lai nodrošinātu ideālus dzinēja apgriezienus.
Liels griezes moments – mazs degvielas patēriņš
Ar Fendt iD zemo dzinēja apgriezienu koncepciju tiek radīts pastāvīgi mazs degvielas patēriņš un pagarināts kalpošanas laiks. Fendt 1000 Vario ātrumu diapazons ir no 650 apgr./min. līdz 1700 apgr./min. Galvenajā darbības diapazonā apgriezieni ir no 1100 līdz 1500 apgr./min., kas saudzē komponentes un pazemina degvielas patēriņu. Fendt 1050 Vario dzinējs nodrošina iespaidīgu 2400 Nm griezi pie 1100 apgr./min.